Հայոց Վիշտը առաջադրանքներ

  1. Բանաստեղծությունից դուրս գրեք փոխաբերական իմաստ ունեցող տողերը և բացատրեք դրանք։
    Հայոց վիշտը Անհուն մի ծով-Հայոց Վիշտը անչափ ու անթիվ։
    Խավար մի ծով ահագին-Խավար մի վիշտ ահագին։
    Էն սև ծովում տառապելով-Մի սև վիշտում տառապելով։
    Լող է տալիս իմ հոգին-Լողում է վշտի մեջ իմ հոգին։
  2. Գրեք նշված բառերի հականիշներ։
    ահագին-քիչ
    սև-սպիտակ
    հոգնած-աշխույժ
    իջնել-բարձրանալ
  3. Ինչի՞ մասին է բանաստղծությունը։
    Բանաստեղծությունը Հայոց Վիշտի մասին է։
  4. Քո կարծիքով ինչո՞ւ է հայոց վիշտը ծովի հետ համեմատում։
    Հայոց Վիշտը ծովի նման անսահման տխրություն ուներ։
  5. Բանաստեղծությունը սովորեք անգիր։
  6. Ինչպե՞ս ես հասկանում այս տողերը․

Ոչ հատակն է գտնում անվերջ
Ու ոչ հասնում երկնքին…
Հայոց վշտի մեծ ծովի մեջ
Տառապում է իմ հոգին:
Տառապում է Հովհանես Թումանյանի հոգին այս անհատակ տխրությունից։ Որովհետև իմ կարծիքով Հովահնես Թումանյանից Հայրենասեր, Բարի և Հոգատար մարդ չկա։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով