Շաբաթվա ամփոփում

Բարև ձեզ ես Գագիկ Խաչատրյանն եմ։ Ես առաջին ջոկատից եմ։ Ես հիմա կպատմեմ մեր առաջին շաբաթվա մասին։

Երկուշաբթի-Մենք ծանոթացանք բոլորի ծանոթացանք ծրագրին։ Կատարեցին Փորձարարական բնագիտության նյութի առաջին փուլը։
Երեքշաբթի-Երեքշաբթի մեր օրը ինչպես միշտ անցավ հետաքրքիր։ Մենք խաղացինք երկու հատ ազգային խաղ ազգգային խաղեր։
Չորեքշաբթի-Մեր օրը այսօր անցավ ինչպես միշտ հետաքրքիր։ Այսորվա մեր մասնակցածի վերնագիրը։ Պարտիզապուրակային գործունեությունը առաջին ջոկատում։
Հինգշաբթի-Այսօր մենք ոչ մի հետաքրքիր բան չարեցինք։
Ուրբաթ-Իսկ Ուրբաթ օրը մենք խոսեցինք մեր դասատուներից մեկի հետ։ Բայց Ես և իմ ընկեր նարեկը գնացինք ուրիշ նախագծի մասնակցելու։ Ֆուտբոլի նախագծի։ Ես իմ ընկեր նարեկը և այլ մարդիկ գնացինք դաշտ ֆուտբոլ խաղալու, որպեսզի մենք մրցենք Արևելք, Հյուսիս և Հարաֆի դեմ։ Դրանից հետո մեր դասատուն (Ընկեր Դանիելը) Ընտրելու է լավագույն Խաղացողներին, որ մենք խաղանք մինի ֆուտբոլի առաջնություն և սովորական ֆուտբոլի առաջնության։
Այդպես անցավ մեր ճամբարային շաբաթը։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով