Երևանի իմ սիրելի անկյունը

Ես Երևանում շատ տեղերում եմ եղել, բայց ես ամենաշատը սիրում եմ մեր բակի այգին։ Ես ամեն օր գնում եմ այնտեղ իմ եղբոր հետ։ Ամեն օր ես ու իմ եղբայրը այնտեղ խաղում ենք։ Եվ ես ուրախ եմ, որ մեր բակում կա այդպիսի այգի։ Այդ այգու անունը Բախշյանի այգին։
Ես սիրում եմ նաև Կասկադը։ Այնտեղ ես ամենաշատը սիրում եմ քայլել աստիճաններով։ Վերևից տեսնել ինչքան գեղեցիկ է Երևանը։ Կասկադում նաև ես սիրում եմ ցուցասրահներին նայել։

Կասկադ համալիր, ճարտարապետական-կոթողային համալիր Երևանում։ Համալիրում գտնվում են ցուցասրահներ, շատրվաններ, ծաղկանոցներ և հարթաքանդակներ։ Համալիրի վերևում գտնվում է Հոկտեմբերյան հեղափոխության 50-ամյակին նվիրված հուշարձան (1967 թ.)։ Ներքևում՝ համալիրի առջևում Ալեքսանդր Թամանյանի արձանն։

Կասկադ համալիրի աստիճանների թիվը 572 է[1]։ Բարձրությունը հիմքից մինչև գագաթ՝ 302 մետր, իսկ հիմքից մինչև վերին հարթակ՝ 450 մետր։ Լայնությունը 50 մետր է։ Չավարտված հատվածի բարձրությունը՝ 78 մետր։ Վերին հարթակի բարձրությունը 118 մետր է։ Ընդհանուր թեքությունը 15 աստիճան։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով